| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
mke
|
Wysłany: Sob Paź 20, 2007 7:14 pm Temat postu: Kryzys a inwestycje w zlote lub inne monety w USA |
|
|
| Witam Was, aktualnie znajduje sie w Stanach i oczywiscie obserwuje troche sytuacje na rynku finansowym i mozna zauwazyc ze posiadacze dolarow nie maja powodow do radosci. Zalozmy ze mialbym 5 tys dolarow i chcialbym taka kwote rozsadnie zainwestowac w np w zloto, ktore jak to wyczytalem jest przeciwnie skorelowane z kursem dolara. Jako ze jestem troche zielony w temacie aukcje na e-bay raczej poki co nie dla mnie. Czy oplaca sie kupywac monety bezposrednio ze strony http://www.usmint.gov/ jesli tak to w jakie? Na co powinienem zwracac uwage. Co moglibyscie mi polecic? |
|
| Powrót do góry |
|
 |
bebes
|
Wysłany: Sob Paź 20, 2007 9:13 pm Temat postu: |
|
|
US MINT wznowilo sprzedaz zlotych monet bulionowych.
Dobra lokata moze okazac sie zakup :
Presidential $1 Coin Proof Set-po $14.95
Annual Coin Silver Proof Set- po $44.95
Annual Coin Proof Set - po $ 26.95
Te zestawy wg mnie sa godne uwagi ze wzgledu , ze jest to pierwszy rok programu :$1 Presidenstal Coin- pierwszy rocznik zawsze jest w cenie.
Moze rolki Sacagawawea Dollar, bo od 2009 ma byc zmieniony rewers monety, dotychczasowy orzel ma byc zastapiony motywem upamietniajacym Indian Amerykanskich.
Polecam zakupic badz poczytac :
NUMISMATIC NEWS, COIN WORLD, COIN VALUES.
A na razie ta stronke:
http://www.numismaticnews.net/Default.aspx?tabid=1739&articleid=8368&articlemid=4642#4642Articles
i
http://www.numismaticnews.net/Default.aspx?tabid=1739&articleid=8349&articlemid=4642#4642Articles
Bedac w USA ,mozesz rozpatrzyc zakup monet po gradingu.W w/w czasopismach znajdziesz biezace ceny i mozesz je porownac z e-bay.
Pozdrawiam |
|
| Powrót do góry |
|
 |
mke
|
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 3:22 am Temat postu: dzieki |
|
|